Curso "Cómo ser relacións públicas na Rede"
Más Hardware
ſeptiembre 19, 2019, 04:10:25 *
Bienvenido(a), Visitante. Favor de ingresar o registrarse.
¿Perdiste tu email de activación?

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Noticias:
 
   Inicio   Ayuda Buscar Ingresar Registrarse  
Páginas: [1]
  Imprimir  
Autor Tema: Curso "Cómo ser relacións públicas na Rede"  (Leído 4659 veces)
0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.
infonet7
Administrator
Power Member
******
Desconectado Desconectado

Mensajes: 4.949


Se puede ir más rápido, pero no más de lado


WWW Email
« en: Abril 15, 2008, 01:33:00 »

 Curso "Cómo ser relacións públicas na Rede"  organizado polo CXG na RTC

 Comeza novamente a programación anual de cursos do Consello da Xuventude de Galicia ( http://www.cxg.org ). Este ano realizaranse 3 accións formativas baixo a denominación "Cómo ser relacións públicas na Rede" (120 horas + titoría on-line) con inicio en maio, finais de setembro e novembro.

 A primeira delas dará comezo o vindeiro día 6 maio e celebrarase nos seguintes Telecentros de Comunicación: Santiago (CMG), Lugo (APL), A Coruña (BPMGG), Vigo (Concello) e Monterroso.

 O obxectivo do curso é cualificar aos/ás participantes para desempeñar este posto, como novo xacemento de emprego.


 Podes solicitar a reserva de praza na dirección: https://www.cmg.xunta.es/ReservasCursos/


 Información detallada sobre o programa:
 
 Persoas destinatarias:

 Este curso está especialmente dirixido a moz@s. O proxecto formativo "Cómo ser Relacións Públicas na Rede" nace coa vocación práctica de mellorar a empregabilidade, cualificando aos participantes en funcións propias de novos xacementos de emprego de crecente demanda relacionadas co desenvolvemento das novas tecnoloxías da información e comunicación (TICs). As competencias que se traballarán integran (todo ou parte) dos seguintes perfís profesionais:

 - Responsable de relacións públicas na Rede.
 - Xestor de imaxe en entornos virtuais.
 - Técnico auxiliar de marketing electrónico.
 - Webmaster de contidos para internet.

 O número de prazas por localidade ven determinado pola capacidade de cada aula.

 Horarios e duración:

 O curso ten unha duración total de 120 horas en aula, con horario de luns a xoves, de 09.00 a 14.00 h. Establécese tamén unha titoría on-line a disposición d@s participantes, tanto durante as sesións en aula como no mes posterior ao remate de ditas sesións.

 Programa:

 MODULO 1: AS RELACIÓNS PÚBLICAS NA REDE.
COMPETENCIA PROFESIONAL A.- Coñecer o espazo de interacción pública de
referencia (qué é o
ciberespazo): características e propiedades.
1. Ciberespazo e cibercultura.
COMPETENCIA PROFESIONAL B.- Coñecer as linguaxes de transmisión da
información existentes
no ciberespazo (establecendo correspondencias coas linguaxes de la
transmisión de información
existentes no mundo real).
2.- A virtualización da información.
2.1.- Hipertexto.
2.2.- Multimedia.
COMPETENCIA PROFESIONAL C.- Converter esas linguaxes de transmisión de
información en
comunicación.
3.- A virtualización da comunicación.
3.1.- Qué é e cómo funciona a lóxica visual na comunicación.
3.2.- A mensaxe visual: imaxe e palabra.
COMPETENCIA PROFESIONAL D.- Interactuar no ciberespazo:
 Marcar obxectivos e elixir "nichos" para a interacción: qué comunidades
virtuais son as máis
axeitadas para acadar os obxectivos pretendidos.
4.1.- Comunidades no ciberespacio.
4.1.1.- O problema da identidade.
4.1.2.- Estructura e dinámica da comunidade.
4.1.3.- Posibilidades e límites na colaboración on-line.
4.1.4.- Interacción on-line.
4.1.4.1.- Redes de coñecemento: wikis.
4.1.4.2.- Información participativa: blogosfera.
4.1.4.3.- Redes sociais.
 Coñecer as técnicas de interacción pasiva (capacidade de escoita) e
interacción activa
(capacidade de "escribir" para o ciberespazo: escribir, deseñar, editar, ...
)
4.2.- Técnicas de redacción para Internet.
4.2.1.-Procesos de redacción.
4.2.1.1.- Antes de escribir.
4.2.1.2.- Composición textual e storyboard.
4.2.1.3.- Titulares e palabras clave.
4.2.1.4.- Estratexias de construcción hipertextual.
4.2.1.5.- Uso de enlaces.
4.2.1.6.- Estilos de redacción.
4.2.2.- Xéneros de redacción.
4.2.2.1.- Noticia.
4.2.2.2.- Crónica.
4.2.2.3.- Blog.
4.2.2.4.- Entrevista e outros xéneros dialóxicos.
4.2.2.5.- Reportaxe.
4.2.2.6.- Columna.
4.2.2.7.- Comentario.
4.2.2.8.- Infografía.
 Coñecer os campos de aplicación da interacción.
4.3.- Campos de aplicación da interacción
4.3.1- A inmersión: o texto como mundo.
4.3.2.- A interactividade: o texto como xogo.
4.3.3.- A interactividade participativa nos medios electrónicos.
4.3.3.1.- Xogos de ordenador e MOO (dominios multiusuario con obxectos).
4.3.3.2.- Sistemas de diálogo automatizados.
4.3.3.3.- Drama interactivo.
4.3.3.4.- Deseño de avatares.
4.3.3.4.1.- Configuración para comunidades virtuais.
4.3.3.4.2.- Ferramentas convencionais de chat ou de visualización en 3D.
4.3.3.4.3.- "Second life" e mundos virtuais.
COMPETENCIA PROFESIONAL E.- Coñecer as técnicas de comunicación para
interactuar no
ciberespazo: cómo atraer o interese dos demais e influír neles.
5.- Técnicas de Comunicación para Internet.
5.1.- Técnicas para o desenrolo da capacidade de comunicación.
5.1.1.- Cómo atraer o interese dos demais.
5.2.- A arte de influír.
5.2.1.- Comunicación versus Influencia.
5.2.2.- Propaganda, venda, persuasión, publicidade e seducción.
5.2.3.- Técnicas de influencia.
5.2.3.1.- Sobre posturas.
5.2.3.2.- Sobre relacións.
5.2.3.3.- Sobre normas.
5.2.3.4.- Sobre identidades.
MODULO 2: FERRAMENTAS PARA AS RELACIÓNS PÚBLICAS
COMPETENCIA PROFESIONAL F.- Coñecer as linguaxes básicas para a edición
electrónica:
1.- Introducción ás ferramentas de edición de documentos para Internet.
1.1.- Internet como linguaxe multimedia.
1.1.1.- Hipertexto.
1.1.2.- Edicións dinámicas.
1.1.2.1.- Programación básica para a cibercomunicación.
1.2.- Cálculo do 'peso' da mensaxe: Principio de proporcionalidade.
COMPETENCIA PROFESIONAL G.- Coñecer ferramentas de interacción:
2.- Ferramentas de interacción en Internet.
2.1- Ferramentas 'pasivas'.
2.1.1.- Sistemas de recuperación de información
2.1.1.1.- Motores de busca.
2.1.1.2.- Multibuscadores.
2.1.1.3- Web invisible.
2.1.2.- Portais informativos.
2.1.2.1- Tipoloxía de portais.
COMPETENCIA PROFESIONAL H.- Coñecer ferramentas de comunicación:
3.1.- Correo electrónico.
3.2.- Grupo de noticias.
3.3.- Foros de discusión.
3.4.- Chat.
3.5.- P2P (Messenger, ...)
3.6.- Weblogs.
3.7.- Agregado de noticias e indicadores de contidos: RSS.
3.8.- Centrais de compras.
MODULO 3: ELABORAR UN PLAN DE RELACIÓNS PÚBLICAS NA REDE.
COMPETENCIA PROFESIONAL I.- Saber a quén comunicar, qué, para qué e cómo.
1.- Modelo xeral de Relacións Públicas.
1.1.- Diagnóstico e detección de necesidades.
1.2.- Estratexia de Relacións Públicas.
1.2.1.- Obxectivos.
1.2.2.- Mensaxes clave.
1.2.3.- Públicos meta.
1.2.4.- Loxística: cómo comunicar.
COMPETENCIA PROFESIONAL J.- Adecuar a mensaxe aos obxectivos e
destinatarios da mensaxe.
2.- Comunicación Publicitaria Interactiva en Internet (C.P.I.).
2.1.-Principios de marketing interactivo.
2.2.-Plan de acción publicitaria en Internet.
2.2.1.-Proceso de realización
COMPETENCIA PROFESIONAL K.- Saber cómo relacionarse dentro dun grupo ou
comunidade virtual:
Comunicación "ad intra".
3.- Plan de relacións públicas interno.
COMPETENCIA PROFESIONAL L.- Saber cómo relacionarse co público en xeral:
comunicación "ad
extra".
4.- Plan de relacións públicas externo.



Un cordial saúdo.
http://www.cmg.xunta.es
http://telecentros.comunicacion.xunta.es
En línea

Páginas: [1]
  Imprimir  
 
Ir a:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines XHTML 1.0 válido! CSS válido!
Página creada en 0.098 segundos con 24 consultas. (Pretty URLs adds 0.017s, 2q)


Última vez que Google visitó esta página Abril 11, 2019, 04:09:08